Uw bestelling
WAT TE DOEN BIJ RETOURNEREN
Als de producten niet aan uw verwachtingen voldoen, mag u ze, mits ongebruikt en in originele verpakking, retourneren.
Annuleert u de bestelling, nadat de bestelling aan u verzonden is, dan is Ecodor genoodzaakt u de verzendkosten in rekening te brengen.
Als de producten niet aan uw verwachtingen voldoen, mag u ze, mits ongebruikt en in originele verpakking, retourneren.
Annuleert u de bestelling, nadat de bestelling aan u verzonden is, dan is Ecodor genoodzaakt u de verzendkosten in rekening te brengen.
Bestellen in onze Ecodor Shop gaat snel en simpel. Ons bestelproces bestaat uit zes duidelijke stappen waarbij ú bepaalt hoe u het hebben wilt. Uw bestelling wordt pas definitief na uw bevestiging. Daarvoor kunt u alles naar wens aanpassen.
Klik HIER voor veelgestelde vragen over onze webwinkel.
Klik HIER voor veelgestelde vragen over onze webwinkel.
Orderbevestiging
Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie.
Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie.
Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?
Dat kan! Neem dan direct contact met ons op.
Tevens kunt ons tijdens kantoortijden bereiken op nummer (+31) (0)10 248 11 22.
Dat kan! Neem dan direct contact met ons op.
Tevens kunt ons tijdens kantoortijden bereiken op nummer (+31) (0)10 248 11 22.